Termeni si conditii

TERMENI SI CONDITII

 

1 DEFINITII SI TERMENI

Folosirea serviciului astrid-deco.ro, implica acceptarea acestor termeni si conditii. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a Termenilor si Conditiilor. Astrid Deco SRL, proprietarul magazinului virtual www.astrid-deco.ro isi asuma dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune a Termenilor si Conditiilor de utilizare poate fi citita oricând folosind legatura "Termeni si Conditii".

 

Aceste Termene si Conditii Online sunt valabile exclusiv pentru achizitionarea bunurilor afisate pe site-ul www.astrid-deco.ro si comercializate online.

VanzatorulASTRID DECO S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Mun. Brasov, str. Mircea cel Batran nr 41, Jud. Brasov, avand numar de ordine in Registrul Comertului J08/1653/2011, cod unic de inregistrare fiscala 29226830, cont bancar IBAN: RO92INGB0000999903555081, ING BANK.

 

Utilizator – orice persoana fizica care are varsta de majorat implinita sau persoana juridica, legal constituita, inregistrata pe Site, direct, sau prin reprezentantii sai legali, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice Site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Online .

Cumparator/Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta de majorat implinita sau persoana juridica sau orice entitate juridica, legal constituita, care isi face un Cont in Site, care are sau obtine acces la Continut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Vanzator (electronic, telefonic etc.) in baza crearii unui Cont si/sau in baza unui acord de utilizare existent intre Vanzator si acesta si care, acceptand Termenii si Conditiile Online, efectueaza o Comanda valida pe Site (initiaza, completeaza si finalizeaza o Comanda). Inainte de a fi Cumparator/Client, orice persoana fizica, persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site, devine mai intai Utilizator.

Varsta de majorat – varsta implinita de 18 ani pentru ambele sexe;

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Utilizatorului/ Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site. Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate..

Cos/Cosul meu – sectiune din Cont care permite Utilizatorului/Cumparatorului/ sa adauge Bunuri si/sau Servicii pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care Bunurile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Utilizatorul/Cumparatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.

Site – magazinul online gazduit la adresa web www.astrid-deco.ro si subdomeniile acestuia.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri de pe Site. In cazul in care Cumparatorul doreste achizitionarea/contractarea de servicii pentru produse achizitionate din alte surse, acesta va contacta Vanzatorul prin email la astrid.deco@gmail.com sau va utiliza sectiunea de contact a site-ului.

Bunuri si Servicii – orice Produs listat sau Serviciu contractat pe Site, inclusiv Produsele si/sau Serviciile mentionate in Comanda, ale caror caracteristici au fost agreate de Cumparator, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat, inclusiv documentele aferente mentionate in prezentul Document.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului. Comanda valida confirmata de catre Vanzator, conform celor specificate in prezentul document, constituie Contract

Continut – reprezinta:
- toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic; incluzand, dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, care sunt detinute de Astrid Deco, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare);
- continutul oricarui e-mail trimis Utilizatorilor/Cumparatorilor/Clientilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului/Clientului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
- informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
- date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Review/Recenzie/Parere – o comentariu/evaluare scris/a de catre detinatorul sau beneficiarul unui Bun si/sau Serviciu, comentariu/evaluare redactat/a pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca Bunul si/sau Serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre Vanzator si/sau producator cat si a experientei generale cu Astrid Deco.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un Bun si/sau Serviciu. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare Bun si/sau Serviciu putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna Review-ului/Recenziei/Parerii  scris/scrise de Utilizator/Client/ Cumparator asupra unui Bun si/sau Serviciu.

Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii suplimentare despre Bunurile si/sau Serviciile din pagina respectiva.

Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit Bun. 


Document – prezentele Termene si Conditii.

Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.), continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la Produse/Bunuri similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si/sau Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea  “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Vanzatorul, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

Cod de validare de tip captcha – este un cod instituit unilateral de către Vanzator (Administratorul Site-ului Vanzatorului) prin care se verifică că Utilizatorul este uman și nu un program informatic.

Newsletter - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra Bunurilor, Serviciilor si/sau Promotiilor desfasurate de catre Vanzator intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Link – legatura intre documente/module/pagini apartinand Site-ului (link-uri interne). Drepturile Clientilor/Cumparatorilor, asa dupa cum sunt prevăzute în Legea nr. 449/2003, actualizata si republicata, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, precum si in actele normative incidente in materie, nu sunt afectate prin prezentul Document.

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii, are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda, in sensul scaderii numarului acestora. Intr-o astfel de situatie, Vanzatorul va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna proportional o parte din suma achitata.
2.4.Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul email-ului (postei electronice) si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
2.5.Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului.

 


3 POLITICA DE VANZARE ONLINE

3.1. Folosirea Continutului, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea acestuia, implica aderarea si acceptarea Utilizatorului/Clientului la prezentele Termeni si Conditii Online.
3.2. Utilizatorul/Clientul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau a accepta Documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment, cu exceptiile precizate expres in prezentul Document. In cazul in care Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru Document, trebuie sa o faca in scris, in mod clar, expres si neechivoc, prin transmiterea unui email in acest sens Vanzatorului, la adresa de e-mail: astrid.deco@gmail.com . Odata cu revocarea acceptului pentru Termeni si Conditii, Utilizatorul/Clientul accepta ca renunta la: accesul la Bunurile si/sau Serviciile oferite de Vanzator prin intermediul Site-ului, primirea newsletter-elor si/sau comunicarilor din partea Vanzatorului de orice natura (electronice, etc.)
3.3. Cu titlu de exceptie, Cumparatorul/Clientul nu poate sa isi revoce acordul exprimat in favoarea respectarii Termenilor si Conditiilor Online pe perioada derularii unui Contract, pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Vanzator pentru Produsele livrate si/sau Serviciile prestate in baza Comenzii onorate de Vanzator
3.4. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Utilizator/Cumparator.
Pentru motive justificate Vanzatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/ Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/ Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Vanzatorul. In oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumparatorul se poate adresa pe adresa pe email astrid.deco@gmail.com , pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus mentionate.
3.5. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta (telefon), prin formularul de contact: https://www.astrid-deco.ro/contacts sau prin adresa de email mentionata la sectiunea “Contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
3.6. In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare de internet, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a introduce coduri de validare de tip captcha si de a cere Utilizatorilor/Cumparatorilor introducerea manuala a acestor coduri de validare, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.
3.7. Vanzatorul poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
3.8. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia, etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
3.9. Dupa achizitionarea unui Bun sau Serviciu, in vederea monitorizarii bunei functionalitati a Site-ului, cat si pentru imbunatatirea serviciilor oferite prin intermediul Site-ului, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a solicita Cumparatorului inscrierea unui Review/Recenzie/Parere  legat de Bunul si/sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de e-mail inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul poate contribui, dar nu este obligat, la informarea altor posibili Utilizatori/Clienti/Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor.
3.10. In cazul platilor online sau prin virament, Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de moneda nationala Leul (RON), comisioane interbancare, comisioane BNR, etc. Responsabilitatea pentru aceste costuri o poarta exclusiv Clientul.
3.11. In imaginile de prezentare a Bunurilor si/sau Serviciilor Vanzatorul isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse/accesorii etc., decat cele comercializate pe Site si care sunt utilizate pentru a crea un ambient placut, prezenta lor in acele imagini fiind doar cu caracter exemplificativ. Respectivele produse sau accesorii pot sa nu fie incluse in componenta si/sau costurile Bunurilor respective si implicit nu vor fi livrate impreuna cu acestea.
3.12. Informatiile, respectiv imaginile/pozele Bunurilor de pe Site au caracter informativ, iar Bunurile livrate pot diferi de imaginile lor prezente pe Site din punct de vedere al culorii sau nuantei. Culorile sau nuantele produselor pot diferi si din cauza terminalelor(PC, laptop, telefon etc.) de pe care sunt vizualizate.
3.13. Promotiile/ofertele prezentate pe Site sunt valabile in limita stocului disponibil. Promotiile sunt valabile pe perioade limitate de timp, de regula mentionate. In cazul in care nu se mentioneaza o perioada de timp, acestea sunt valabile in limitele stocurilor disponibile.
3.14. Prezenta Bunurilor pe Site NU garanteaza existenta lor in STOC. Verificarea stocului se poate face numai prin procesarea Comenzii. In cazul in care Bunul nu se va mai regasi în stoc, Vanzatorul isi rezerva dreptul sa anuleze in mod unilateral comanda si sa restituie banii Cumparatorului.
3.15. Astrid Deco isi rezerva dreptul de a modifica pretul Bunurilor si/sau Serviciilor afisate pe Site, fara o instiintare/notificare prealabila, in conformitate cu Politica sa Comerciala si de Vanzari. Vanzatorul isi rezerva dreptul sa completeze si sa modifice orice alta informatie de pe Site, fara nici o anuntare prealabila.
3.16. Pentru o buna informare a sa, Cumparatorul va monitoriza permanent Termenii si Conditiile Online, care pot fi actualizate, modificate si completate oricand de Vanzator.
3.17. In cazul unor neintelegeri se aplica Termenii si Conditiile Online valabile la momentul aparitiei neintelegerii intre Parti si notificarii acesteia in scris de catre Cumparator catre Vanzator.
3.18. Prin folosirea Site-ului, Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Site-ului, Continutului, Vanzatorului, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

 


4 DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

4.1   Intregul continut al site-ului www.astrid-deco.ro - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica WEB, scripturi, programe si alte date - este proprietatea Astrid Deco SRL si a furnizorilor sai, fiind aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul companiei Astrid Deco S.R.L. a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.
Dreptul de autor pentru anumite texte (articole) sunt reproduse sau adaptate de noi cu acceptul autorilor mentionati la sfarsitul acelui text. Dreptul de autor pentru siglele si sloganele partenerilor si colaboratorilor nostri le apartin acestora, si sunt reproduse cu acceptul lor.
4.2  Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului/ nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Vanzator, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Vanzatorului asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al Vanzatorul.
4.3     Orice Continut la care Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Vanzatorl si acesta.
4.4       Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul/ poate copia, transfera si/sau utiliza Continutul numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.
4.6    Niciun Continut transmis catre Utilizator, Client, sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc.) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Vanzatorului si/sau al angajatului/prepusului Vanzatorului care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul Continut.
4.7     Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau prin  acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
 

5 COMANDA

5.1    Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor dorite in Cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda prin efectuarea platii prin una dintre modalitatile indicate expres pe Site: Online cu cardul bancar, plata ramburs sau plata prin transfer bancar. Odata adaugat in Cos, un Bun este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun in Cos, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei Comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului. In cazul in care Cumparatorul doreste achizitionarea/contractarea de servicii pentru produse achizitionate din alte surse, acesta va contacta Vanzatorul prin email la astrid.deco@gmail.com sau va utiliza sectiunea de contact a site-ului. Pentru optiunea de Servicii modalitatile de plata vor fi exclusiv: Online cu cardul bancar prin link generat(EuPlatesc.ro) sau plata prin transfer bancar.
5.2    Pentru a duce la bun sfarsit o comanda, Cumparatorul trebuie sa urmeze optiunea “spre finalizarea comenzii”, care, dupa introducerea produselor in cos, ofera Cumparatorului posibilitatea de a opta intre: (i) a utiliza contul sau existent pe site, pentru atentificare; sau (ii) a crea un cont nou in scopul autentificarii; sau (iii) a finaliza rapid o comanda fara deschiderea unui cont pe site. Totodata in lipsa unui cont pe site, Cumparatorul nu va putea sa verifice istoricul achizitiilor sale pe site si la orice noua intentie de achizitie online, pe site, va trebui sa-si introduca din nou toate datele, ca si la prima achizitie. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul garanteaza ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
5.3     Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
5.4      Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei Parti fata de cealalta sau fara ca vreo Parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
5.4.1 neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a Tranzactiei, in cazul platii online;
5.4.2 invalidarea Tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Vanzatorul, in cazul platii online;
5.4.3 datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt nereale, incomplete si/sau incorecte;
5.4.4 In cazul unei erori cu privire la pretul produselor, generate de comunicarea tehnica gresita dintre programul de gestiune si preturi al Vanzatorului si site-ul www.astrid-deco.ro. In nicio situatie nu se pune problema de nerespectare a drepturilor consumatorului.
5.5     In cazul in care un Bun comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 14 (paisprezece) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului. In cazul Serviciilor, daca Cumparatorul a expediat produsele care Vanzator iar acestea au fost receptionate, produsele vor fi returnate prin curier/Posta Romana pe costul si responsabilitatea Cumparatorului.
5.6  Posibilitatea anularii unei comenzi este disponibila prin trimiterea unui e-mail catre adresa: astrid.deco@gmail.com 
Daca v-ati  razgandit si nu mai doriti  un Bun din comanda, doriti  alt Bun decat cel comandat sau nu mai doriti  niciunul dintre Bunurile comandate, ne puteti  anunta cat mai repede pe adresa de e-mail: astrid.deco@gmail.com. Colegii nostri de la Relatii Clienti vor face tot posibilul sa va modifice sau sa va anuleze Comanda.
5.7      Dupa ce ati inregistrat comanda, puteti urmari statusul acesteia din contul Dvs. de Client, in sectiunea “Comenzile mele”.

6 FACTURARE – PLATA

6.1      Preturile Bunurilor afisate in cadrul Site-ului www.astrid.deco.ro sunt in lei (RON) si nu includ T.V.A. (Astrid Deco SRL nefiind platitoare de TVA), conform legislatiei in vigoare. Facturarea Bunurilor si/sau Serviciilor achizitionate se face folosind informatiile furnizate de Cumparator in formularul destinat in acest sens, care se gaseste pe Site iar in cazul Serviciilor, conform email-ului comunicat sau a informatiilor communicate in formularul destinat in acest sens (https://www.astrid-deco.ro/contacts). Astrid Deco nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Cumparator pentru facturare.
6.2    Pretul, modalitatea de plata, sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si/sau Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
6.3      Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Vanzator, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.
6.4     Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul si de a le comunica prin e-mail Vanzatorului si de a accesa informatiile aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
6.5    Prin aceasta modalitate de comunicare, Cumparatorul, accesand e-mail-ul furnizat la deschiderea Contului, va detine o evidenta a facturilor emise de Vanzator, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate doreste.
6.6   Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic, prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.
6.7     In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 7 (sapte) zile lucratoare in email-ul furnizat, va rugam sa ne sesizati acest aspect pe adresa de e-mail: astrid.deco@gmail.com.
6.8     Datele cardului bancar/de plata ale Clientului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile pentru Vanzator si nici nu vor fi stocate de catre de Vanzator sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei (de exemplu o Banca sau un IFN) sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, cu respectarea dispozitiilor incidente in domeniul stocarii datelor, despre a carei identitate Clientul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
6.9    Entitatea autorizata sa presteze servicii de stocare a datelor de card este EuroPayment Services S.R.L., o societate organizată în baza legii române, având sediul în Str. Ion Campineanu, nr. 11, Bloc Union, etaj 8, camera 803, Sector 1, Bucuresti, Romania, 010031, înregistrată la Registrul Comerțului cu numărul J40/9950/2006, cod unic de înregistrare RO18773866, societate care detine proprietatea asupra portalului de plati “EUPLATESC” (utilizat de Vanzator in procesul de vanzari online) si care gestioneaza functionarea acestuia. EuroPayment Services S.R.L. este certificata PCI-DSS Level 1 – Service Provider si SR EN ISO/IEC 27001:2018 (#171, Sistemului de Management al Securitatii Informatiilor), SR ISO/IEC 27701:2019 (#05, Sistemului de Management al Confidentialitatii Informatiiilor) si SR EN ISO 9001:2015 (#10104, Sistemului de Management al Calitstii).
Acestor certificari se adauga si personal certificat DPO (TÜV Austria Romania) ceea ce confirma preocuparea EuPlătesc.ro pentru imbunatatirea continua a calitatii si securitatii serviciilor livrate clientilor.
6.10   Cumparatorul/Clientul va avea la dispozitie mai multe modalitati de plata, descrise mai jos:
- plata online cu cardul bancar in contul Vanzatorului, indicat pe Site;
- plata prin virament cu Ordin de Plata in contul Vanzatorului, indicat pe Site;
- plata ramburs efectuata catre reprezentantul Firmei de Curierat care va livra Bunul;
- plata directa catre reprezentatul Vanzatorului care va livra Bunul;
In cazul optarii pentru plata pretului Bunului prin virament bancar cu Ordin de Plata, va rugam sa indicati in mod expres numarul Comenzii/facturii/facturii proforma, in cadrul Ordinului de Plata, pentru o mai eficienta gestionare a platilor de catre Vanzator.
ATENTIE: Prin exceptie la cele mentionate mai sus, in cazul efectuarii unei comenzi pentru un bun care are ca status: La Comandă, sau a unei comenzi mixte care cuprinde cel putin un bun care are ca status: La Comandă, Vanzatorul poate decide sa ofere Cumparatorului/Clientului ca si optiune de plata exclusiv plata online cu cardul bancar in contul Vanzatorului, Cumparatorul/Clientul nebeficiind in acest caz si de celelalte optiuni de plata mentionate mai sus. Modalitatile de plata permise vor putea fi vizualizate la momentul finalizarii comenzii.
6.11   In cazul optarii de catre Client pentru efectuarea platii pretului prin sistemul de plata online sau prin virament bancar cu Ordin de Plata, in vederea achizitionarii oricarui Bun de pe Site ori Serviciu, Vanzatorul nu va livra Bunul achizitionat/comandat de pe Site, pana cand Pretul Bunului si/sau al Serviciilor nu intra contul Vanzatorului. In situatia in care Pretul Bunului si/sau al Serviciilor nu intra in Contul Vanzatorului in termen de 15 zile calendaristice de la data efectuarii Comenzii, Comanda va fi anulata si se considera a nu fi existat, Vanzatorul fiind exonerat de orice raspundere, de orice natura fata de Client.
6.12  Pentru motive de securitate a Tranzactiilor este recomandat ca Utilizatorul/ Cumparatorul sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Deasemenea, nu este recomandata divulgarea parolei de acces in cont si se recomanda folosirea unei parole cat mai complexe care sa asigure acesteia un grad mai puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin zece caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre cat si caractere speciale).

 


7 CONDITII DE LIVRARE A BUNURILOR

7.1      Documentele care insotesc Bunul la livrare
La livrare, Bunul va fi insotit de urmatoarele documente: factura fiscala.
7.2      Modificarea conditiilor de livrare. Anularea unei livrari
Posibilitatea anularii unei livrari este disponibila prin trimiterea unui e-mail catre adresa: astrid.deco@gmail.com .
Daca v-ati razgandit si doriti sa modificati adresa de livrare, sau doriti anularea totala a livrarii, ne puteti anunta cat mai repede pe adresa de e-mail: astrid.deco@gmail.com. Colegii nostri vor face tot posibilul sa va  modifice detaliile livrarii sau sa va anuleze livrarea. Comanda poate fi anulata doar pana la momentul la care Bunul este predat din depozitul Vanzatorului catre transportatorul propriu/firma de curierat (status de verificat Comanda – “predat la transportator/curier - in curs de livrare”)
7.3     Termene de livrare
Vanzatorul se obliga sa livreze direct, prin flota proprie, sau prin intermediul unei firme de curierat Bunul comandat si achizitionat, in cel mai scurt interval de timp posibil, intr-un termen de maxim 30 (treizeci) de zile de la data efectuarii Comenzii.
ATENTIE: Termenele de livrare sunt asumate de Vanzator, cu excepţia perioadelor legale de sărbători (ex.: de Paşti, de Craciun, etc.), a promotiilor de Black Friday sau a altor campanii, când procesarea şi livrarea unei Comenzi poate dura mai mult. Vanzatorul își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale Bunurilor achizitionate online dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de Vanzator, precum cauzele de forta majora (inclusiv, dar nelimitandu-se la restrictii legate de Pandemii).
7.4      Detalii privind livrarea
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor care insotesc Bunul.
Daca trebuiesc livrate Bunuri la termene de livrare diferite, toate Bunurile vor fi colectate si livrate o singura data, la termenul cel mai lung prevazut in oricare dintre Comenzile aceluiasi Cumparator, exceptie facand solicitarea expresa a Cumparatorului de a livra Bunurile la date si/sau locatii diferite; in acest caz, Cumparatorul va suporta costuri suplimentare.  
In vederea finalizarii procesului de livrare, dupa verificarea vizuala a Bunului, Cumparatorul va semna documentul de livrare care i se va pune la dispozitie de catre reprezentantul Vanzatorului/angajatul firmei de curierat care face livrarea.
Va recomandam sa verificati integritatea ambalajelor Bunului la livrare, impreuna cu un reprezentant al Vanzatorului sau al firmei de curierat, inainte de a semna documentul care atesta livrarea.
In momentul receptiei produselor de la Curier sau de la reprezentantii Astrid Deco, trebuie sa mentionati pe documentele de transport daca: cutiile produselor sunt lovite, murdare, rupte sau incomplete in vederea  eficientizarii procesului de inlocuire a Bunului/subansamblului acelui Bun, daca este cazul.  
Livrarea presupune transportul Bunului la adresa solicitata si predarea acestuia in fata usii casei sau blocului in care este situat apartamentul. 
In ziua programata pentru livrare veti fi contactat de un reprezentant al Vanzatorului sau al firmei de curierat agreata de Vanzator pentru comunicarea intervalului orar de livrare.
Important:
- in ziua si in intervalul orar al livrarii este necesar ca la adresa de livrare sa fie prezenta o persoana cu varsta de peste 18 ani pentru preluarea Bunului;

ATENTIE: IN CONTEXTUL PANDEMIEI DE SARS-CoV-2/COVID-19, va rugam sa va luati toate masurile de siguranta la livrarea Bunurilor; in masura posibilitatilor, va rugam sa va protejati la momentul livrarii prin purtarea unei masti si a unor manusi de protectie. Va rugam sa respectati distanta sociala de minim 1, 5 m intre Dvs. si reprezentantul Vanatorului sau al firmei de curierat.
Pe perioada prescrisa de autoritatile competente din domeniu, atat Vanzatorul cat si firma de curierat doteaza personalul care efectueaza livrarile cu echipament de protective: masca si manusi de protectie.

7.5      Costurile de livrare


20 lei - pentru comenzi cu valoarea cuprinsa intre      0 - 359 lei;
0 lei - pentru comenzi cu valoarea peste 360 lei;

 


8 GARANTII

8.1    Toate Bunurile comercializate de catre Vanzatorul beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale Vanzatorului. 

 

9 TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

9.1   In functie de modalitatea de achizitie si/sau de modalitatea de plata aleasa de Cumparator, Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata de la Vanzator catre Client/Cumparator astfel:
- in cazul efectuarii platii online sau prin virament bancar (cu Ordin de Plata) inainte de livrare - la momentul realizarii livrarii, in locatia indicata in Comanda;
- in cazul efectuarii platii ca ramburs la livrare – la momentul realizarii livrarii in locatia indicata in Comanda, dar nu inainte de remiterea pretului de catre Client/Cumparator catre reprezentantul firmei de curierat, in cazul in care livrarea se face prin intermediul unei firme de curierat;
- in cazul efectuarii platii direct la livrare – la momentul realizarii livrarii in locatia indicata in Comanda, dar nu inainte de remiterea pretului de catre Client/Cumparator catre reprezentantul Vanzatorului, in cazul in care livrarea se face prin flota proprie a Vanzatorului.
Prin livrare se intelege predarea Bunului si a documentelor care il insotesc, conform prezentului Document si semnarea de primire a documentului de transport al Bunului, furnizat de curier sau personalul vanzatorului, la momentul predarii acestuia.

 


10 DREPTUL DE RETRAGERE

10.1   Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun nepersonalizat sau sa renunțe la un Serviciu neprestat inca, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele mentionate expres in prezentul Document. Astfel, perioada de returnare a unui Bun nepersonalizat sau renunțare la un Serviciu neprestat inca, expiră în termen de 14 zile de la:
- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a Bunului nepersonalizat achizitionat online;
- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun nepersonalizat – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură Comandă Bunuri multiple cu termene de livrare separate;

In cazul unui Serviciu prestat partial la momentul comunicarii retragerii din Contract, Cumparatorul va suporta costurile respectivului Serviciu prestat partial cat si posibilele costuri aferente transportului in conditii optime de siguranta.

In cazul produselor personalizate, acestea nu se pot returna, decat daca nu se respecta normele de calitate si conformitate, iar Cumparatorul trebuie sa anunte Vanzatorul in decurs de maxim 5 zile calendaristice de la primirea produsului. Vanzatorul se obliga sa primeasca in atelier produsul neconform, suportand costurile de transport. Imediat dupa primirea produsului va incerca remedierea, daca aceasta este posibila, intr-un interval de timp de maxim 15 zile lucratoare de la sesizarea Cumparatorului. In cazul in care se constata defectiunea si aceasta nu se poate remedia, va fi inlocui produsul cu unul conform sau va restitui banii doar daca produsul nu se mai afla in stoc/oferta de produse a Vanzatorului. Contravaloarea in lei va fi returnata in cel mult 30 zile calendaristice de la primire.

Nu se considera lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului de vanzare - cumparare consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate ori daca lipsa de conformitate isi are originea in materialele furnizate de catre consumator.

Consumatorul nu este indreptatit sa solicite desfiintarea contractului daca lipsa conformitatii este minora.

Desi se specifica mai sus ca produsele personalizate nu se pot returna decat in conditiile in care nu se respecta normele de conformitate, daca nu sunteti multumit de produsul gravat din motive estetice (de incadrare a gravurii, de exemplu), va rugam sa ne contactati la nr. de tel. 0773743073 sau sa ne trimiteti mail pe adresa astrid.deco@gmail.com si sa ne sesizati problema. Va asiguram ca vom face tot posibilul pentru a va oferi un produs asa cum vi l-ati imaginat si, in caz de nevoie, vom reface piesa.


10.2  In cazul exercitarii dreptului de retragere, Cumparatorul va returna Bunurile nepersonalizate fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care a comunicat Vanzatorului decizia sa de retragere din Contract. Termenul este respectat daca Bunurile nepersonalizate sunt returnate de Cumparator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.  Bunurile nepersonalizate trebuie sa fie returnate in conditii de siguranta, cel putin asemanatoare cu cele de expediere.
10.3   In situatia exercitarii dreptului de retragere, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea Bunului nepersonalizat returnat cu un alt Bun disponibil pentru vanzare, situatia in care i se va rambursa doar diferenta dintre valoarea Bunului nepersonalizat returnat, in conditiile prezentului Document si pretul noului Bun, sau, dupa caz, Cumparatorul va achita diferenta de pret, daca valoarea Bunului disponibil ales la schimb este mai mare.
10.4    In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, in termenul legal mai sus specificat, acesta va completa formularul tip disponibil online, daca acesta este implementat pe site, sau va solicita neechivoc in scris acest lucru, prin e-mail la adresa: astrid.deco@gmail.com cu mentiunea expresa a modalitatii de solutionare aleasa: inlocuirea bunului nepersonalizat cu altul sau restituirea sumei platite minus taxa de transport, daca aceasta a fost perceputa, in contul bancar mentionat in mod expres de catre Cumparator (va fi comunicat in mod clar titularul contului bancar).
Este recomandata completarea acestui formular (daca acesta este implementat pe site) de catre Cumparator la momentul in care a ambalat si pregatit Bunurile nepersonalizate  achizitionate pe care doreste sa le returneze, conform dispozitiilor de mai jos.
Bunurile nepersonalizate se returneaza, in masura posibilului, in ambalajul original, insotite de factura si/sau bonul fiscal de achizitie. Bunurile care necesita montare in vederea utilizarii, care au fost montate de Cumparator in interiorul termenului de retragere, trebuie returnate demontate. Demontarea se va face de o asemenea maniera incat Bunul nepersonalizat achizitionat sa nu fie afectat de operatiunea de demontare, astfel incat sa poata fi revandut ca nou.
Bunul nepersonalizat se va preda pentru retur de catre Cumparator in baza unui document de predare-primire.
10.5 Costurile de retur sunt exclusiv in sarcina Cumparatorului/Clientului, care ia act de aceasta prevedere prin aderarea la prezentul document Termeni si Conditii Online.
10.6    In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din Contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit respectivul Bun nepersonalizat.
10.7    In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract, dar isi rezerva dreptul de a diminua valoarea Bunurilor, conform clauzelor de mai jos. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
10.7.1 pentru Comenzile achitate cu card bancar, prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
10.7.2 pentru Comenzile achitate cu OP -> prin virament bancar in contul transmis de Client/Cumparator(Viramentele vor fi realizate in lei, OBLIGATORIU in conturi bancare deschise pe teritoriul Romaniei);
10.7.3 pentru Comenzile, achitate ramburs, prin restituirea contravalorii Bunului in contul bancar transmis de Client/Cumparator (Viramentele vor fi realizate in lei, OBLIGATORIU in conturi bancare deschise pe teritoriul Romaniei) ;
10.7.4 pentru Comenzile achitate prin card de credit, prin restituirea contravalorii Bunului in contul bancar transmis de Client/Cumparator (Viramentele vor fi realizate in lei, OBLIGATORIU in conturi bancare deschise pe teritoriul Romaniei);
ATENTIE: Returnarea Pretului se face exclusiv in contul indicat expres de Client/Cumparator (Viramentele vor fi realizate in lei, OBLIGATORIU in conturi bancare deschise pe teritoriul Romaniei) in scris, transmis in formularul completat sau prin e-mail Vanzatorului in acest scop. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs.
10.8    In caz de solicitare de retragere a Clientului/Cumparatorului din Contract, cu titlu de exceptie de la termenul de 14 zile, Vanzatorul are dreptul de a amana rambursarea sumei pana la primirea Bunului/Bunurilor nepersonalizat/nepersonalizate si efectuarea receptiei calitative/cantitative – evaluarea starii acestuia/acestora.
10.9 In cazul exercitarii dreptului de retragere, returul Bunurilor nepersonalizate se va efectua prin intermediul Vanzatorului (daca este posibil), al firmei de curierat contractate de acesta care a afectuat livrarea initiala sau Cumparatorul poate opta insa pentru orice forma de expediere a Bunului atata timp cat aceasta asigura si garanteaza integritatea si siguranta Bunului nepersonalizat, returnarea Bunurilor facanduse pe cheltuiala proprie. Estimativ, costul expedierii retur, in cazul exercitarii dreptului de retragere de catre Cumparator, va fi aproximativ egal cu costul transportului de la livrare daca se respecta acelasi tip de ambalare (palet/colet) exceptand situatia in care Bunul a fost achizitionat in urma unei campanii de marketing ce include transportul gratuit sau Vanzatorul a suportat costul transportului. 
In situatia in care returul are loc ca urmare a existentei unor neconformitati la Bunurile livrate din motive imputabile Vanzatorului (exemplu: a fost livrat un alt Bun decat cel comandat, sau Bunul comandat este distrus/afectat etc.), costul returului este suportat de Vanzator.
Din ratiuni logistice si de organizare interna a Vanzatorului, returul se va face pe cat posibil cu etichetele inițiale intacte și returnand toate documentele cu care a fost livrat produsul.
10.10   Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou ( accesorii sau parti ale Bunului lipsesc, Bunul este deteriorat total ori partial, etc.), ne rezervam dreptul de a  retine din pretul achitat contravaloarea costurilor necesare pentru readucerea Bunului de catre producator in starea initiala, sau de a refuza restituirea pretului. In aceasta situatie Cumparatorul poate opta sa reintre in posesia Bunului returnat Vanzatorului, transportul fiind suportat de catre Cumparator, comunicand in acest sens optiunea sa Vanzatorului.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a limita serviciul de vanzare produse online in cazul unor retururi repetate si/sau nejustificate si/sau exercitate cu reacredinta de catre Cumparator, indiferent de tipul Bunului  returnat. Cumparatorul va fi informat printr-o notificare scrisa sau posta electronica, atunci cand se constata un astfel de comportament incorect, anterior impunerii unor astfel de restrictii cauzate de un comportament abuziv.
10.11 DIMINUAREA VALORII BUNURILOR RETURNATE
10.11.1 Deoarece în cazul vânzărilor la distanță Cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile înainte de încheierea Contractului la distanta dntre Parti, acesta are dreptul de a se retrage din Contract. Din același motiv, Cumparatorului i se permite  să verifice Bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor.
10.11.2 Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor, Cumparatorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real.
10.11.3 Cumparatorul este responsabil pentru diminuarea valorii Bunurilor, care rezultă din  manipulări sau alt gen de actiuni contrare recomandarilor privind utilizarea si intretinerea (care au dus la devalorizarea Bunurilor), altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării normale a Bunurilor.
10.11.4 In cazul in care Cumparatorul isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat Bunurile într-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de funcționare a acestora, Cumparatorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor.
10.11.5 Accesoriile aflate in cutia Bunului precum si ambalajul original al acestuia fac parte integranta din Bun.  Daca un Bun este alcatuit din mai multe componente (de exemplu: set ceainic compus din ceainic, capac, infuzor si cani), toate aceste componente fac parte din Bun. Ca urmare, Cumparatorul are obligatia atunci cand isi exercita dreptul de retragere din Contract sa  returneze Bunul, pe cat posibil, in ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat in cutie din carton (fara etichete lipite pe acesta, fara zgarieturi, sparturi, ciobituri etc.) și impreuna cu toate componentele si accesoriile acestuia. Daca Bunul a fost livrat paletat, in vederea respectarii obligatiilor de mediu, Cumparatorul va returna si paletul impreuna cu Bunul.
10.11.6 Bunurile returnate ce prezinta urme de folosire sau de uzura (pete, zgarieturi, fisuri, lipsa de componente si/sau accesorii, etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, inlocuire a eventualelor piese deteriorate si aducere la o forma comerciala, in vederea vanzarii ca Bun Resigilat. Valorea finala se stabileste de Vanzator in funcție de valoarea pieselor ce trebuie inlocuite si a manoperei de recondiționare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a Bunului nou si valoarea de revanzare a Bunului folosit si se comunica Cumparatorului pe e-mail.
10.11.7 Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultata din manipularea acestora, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si funcționsrii Bunurilor este in responsabilitatea Cumparatorului. Pentru claritate, din pretul total al Bunului returnat, Vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Bunului si dupa caz, valoarea transportului tur. Contravaloarea taxei de diminuare si - dupa caz a valorii transportului - vor fi comunicate catre Cumparator dupa efectuarea receptiei  calitative si cantitative a Bunurilor returnate.
10.12 BUNURI/SERVICII EXCEPTATE DE LA  DREPTUL DE RETRAGERE
10.12.1 Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:
Prestarile de servicii, după prestarea completă a Serviciilor, daca executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului, materializat prin Comanda si numai dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunoştinţă prin acest Document de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Serviciilor de catre Vanzator;
In cazul unui Serviciu prestat partial la momentul comunicarii retragerii din Contract, Cumparatorul va suporta costurile respectivului Serviciu prestat partial cat si posibilele costuri aferente transportului in conditii optime de siguranta.
Bunurile sau partile de Bunuri personalizate după specificatiile prezentate de Cumparator;
Bunuri care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare.

10.12.2 Prin acceptarea  Documentului, Cumparatorul este informat ca, in cazul exercitarii dreptului de retragere, daca Bunurile nepersonalizate pentru care si-a exprimat optiunea returnarii  prezintă urme de uzură, zgarieturi, lovituri, șocuri mecanice, sau prezinta urme de deteriorare prin manipulare, asamblare, montare, dezasamblare sau ardere, sau are accesorii lipsă,  Vanzatorul isi rezerva dreptul unilateral de a decide neacceptarea returului si/sau de a opri o sumă din valoarea Bunului nepersonalizat, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse Bunului(-urilor), ca urmare a evaluarii starii Bunului pe baza receptiei calitative si cantitative efectuate de Vanzator.

 

 

11 CONFIDENTIALITATE

 11.1   Vanzatorul va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.
11.2    Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract, fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
11.3  Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui Site, oferiti si permiteti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. Vanzatorul nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.
 

12 PROMOTII, CAMPANII, OFERTE SI MESAJE PUBLICITARE

12.1. Vanzatorul poate publica pe Site informatii ori mesaje despre Bunuri, Servicii si/sau Promotii practicate de catre acesta, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
12.2.  Promotiile/ofertele prezentate pe Site sunt valabile in limita stocului disponibil. Promotiile sunt valabile pe perioade limitate de timp, de regula mentionate in mesajele ce le insotesc.
12.3.  Vanzatorul poate retrage sau poate modifica o oferta de Bunuri si/sau Servicii, in orice moment, fara a datora cuiva penalitati sau alt gen de daune, de orice natura.
12.4.  Tarifele afisate pe Site taiate de o linie semnifica pretul de lista, iar pretul netaiat este pretul pe care trebuie sa il plateasca Clientul pentru achizitionarea Bunului/Serviciului, in cazul in care sunt Bunuri/Servicii in promotie. Ele nu includ tariful aferent Serviciului de transport. Astfel, se evidentiaza promotia pentru fiecare Bun/Serviciu, prezentand pretul initial (taiat), respectiv pretul de promotie (de plata).
12.5.  Toate informatiile din evenimentele de vanzare folosite pentru descrierea Bunurilor/Serviciilor, caracteristici si greutate, a preturilor, a stocurilor per Bun si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice/dinamice/prezentari multimedia link-uri catre alte site-uri etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind cu titlu de prezentare.
   

13 COMUNICARI COMERCIALE

13.1   Utilizatorul/Cumparatorul/ Clientul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii, dupa cum urmeaza:
- prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Vanzator;(………link dezabonare ……..)
- prin contactarea Vanzatorului si transmiterea unui mesaj clar privind dezabonarea.
In urma achizitionarii unui Bun si/sau Serviciu, Vanzatorul va putea transmite Cumparatorului/ Clientului  Comunicari Comerciale cu privire la:
- sugestii de Bunuri sau Servicii recomandate a fi utilizate impreuna cu Bunul si/sau Serviciul achizitionat;
- Solicitare feed-back privind experienta avuta pe Site, cu ocazia efectuarii achizitiei online, si/sau privind experienta cu expedierea Bunului/prestarea Serviciilor, cu ocazia primirii Bunului/prestarii Serviciului la adresa indicata;
- Newsletter, dar numai in caz de abonare la acest gen de serviciu; Newsletter-ul se poate trimite si Utilizatorului care nu a achizitionat inca vreun Bun/Serviciu de pe Site, dar care si-a create un Cont pe Site si si-a exprimat acordul pentru primirea unor astfel de Comunicari.
Utilizatorul/Clientul se poate dezabona, in orice moment, de la Comunicarile Comerciale mentionate in prezentul Document, de mai sus prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la Vanzator sau prin contactarea Vanzatorului in acest sens.
 

14 Review-uri. Comentarii. Intrebari si Raspunsuri

Scrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunile “Contact” si “Review-uri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui Bun sau Serviciu.
In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului un drept neexclusiv, perpetuu, irevocabil si nelimitat teritorial  de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest Continut.
Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii de Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:
- sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit Bun si/sau Serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;
- sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumparator, ori Vanzatorul si/sau personalul, angajatii, reprezentantii, prepusii, colaboratorii, consilierii acestuia;
- sa se asigure de incadrarea corecta a continutului introdus pe Site astfel: orice Intrebare va fi inscrisa in sectiunea “Contact”, si orice Review va fi inscris in sectiunea “Review-uri”;
- sa se asigure ca informatiile introduse sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
- sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit Bun si/sau Serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;
- sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de e-mail, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
- sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;
- sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari/Raspunsuri care sa contina materiale de natura publicitara;
- sa nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Intrebarea/Raspunsul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.
Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui Review, Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul va adauga si un Rating relevant pentru Bunul sau Serviciul aferent. Review-urile, impreuna cu Rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al Bunului si/sau Serviciului, numar care apare intre paranteze langa titlul acestora. Astfel, un Review insotit de un Rating mare duce la o crestere a Rating-ului general, iar un Review insotit de un Rating mic duce la o scadere a Rating-ului general.
Cand un Review/Comentariu/Intrebare sau Raspuns este semnalat de catre un Utilizator/Client/Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca se incalca Termeni si Conditii Online de pe Site. Textele sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.
In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari sau Raspunsuri in sectiunile  si “Review-uri” si chiar de a suspenda / elimina contul acestuia de pe Site.
Pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie adresa de e-mail: astrid.deco@gmail.com. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 15 de zile calendaristice de la primirea acestora.

 


15 RASPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si nici pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si/sau Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul/Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, fiind  responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Utilizatorul/ Clientul Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenele si Conditiile Online afisate pe Site in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii Continutului si/sau la data plasarii Comenzii.
Vanzatorul isi rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele si Conditiile Online afisate pe Site pentru a reflecta orice modificări ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabili tuturor Utilizatorilor/Clientilor / Cumparatorilor de la momentul afisarii pe Site.  In cazul oricarei astfel de modificări, vom afisa pe Site versiunea modificata a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.

Vanzatorul nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi/link-uri din Continut, indiferent de natura acestor legaturi/link-uri. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.
Vanzatorul este exonerat de orice vina in cazul utilizarii site-urilor si/sau al Continutului transmis catre Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul site-urilor, e-mail-ului sau al unui angajat al Vanzatorul, atunci cand aceasta utilizare a Continutului poate produce pagube de orice natura Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
Vanzatorul nu garanteaza Utilizatorului/Clientului acces pe Site sau la Bunuri si/sau Servicii, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma prin parcurgerea etapelor de inregistrare de pe Site (a inregistrarii pe Site a unui Cont al Utilizatorului/Clientului).
Vanzatorul nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
- Site-ul, Bunul sau Serviciul va fi potrivit cerintelor sau asteptarilor Utilizatorului/Clientului;
- Site-ul va functiona neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;
- Bunurile/Serviciile obtinute ca bonus, in cadrul vreunei promotii ori campanii publicitare, la Bunurile achizitionate prin intermediul Site-ului, vor corespunde cerintelor sau asteptarilor Clientului.
Operatorii, administratorii si/sau proprietarii Site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare etc., care pot aparea intre Client si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul Site-ului, decat in limita prevederilor din Document.
15.10 Vanzatorul nu raspunde pentru daunele de orice fel si de orice natura create din distrugerea Bunurilor cumpărate și/sau daunele directe sau indirecte create altor bunuri sau persoanelor de către Bunurile cumpărate.

16 MASURI PRIVIND LIMITAREA POSIBILITATII DE FRAUDA

16.1 Vanzatorul nu solicita Utilizatorilor/Clientilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS etc.) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale. Clientul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.
16.2 Vanzatorul isi declina orice responsabilitate, in situatia in care un Utilizator/Client ar fi / este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca reprezinta interesele Vanzatorului.
16.3 Utilizatorul/Clientul se obliga sa informeze Vanzatorul asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
16.4   Vanzatorul nu promoveaza SPAM-ul. Orice Utilizator/Client/ care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe Site poate opta pentru dezactivarea contului de Utilizator/ Client aferent acestei adrese de e-mail.
16.5 Comunicarile realizate de catre Vanzator prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii Continutului.
16.6 Urmatoarele actiuni  vor fi considerate tentativa de fraudare a Continutul Site-ului Vanzatorului:
          - de a altera sau de a modifica Continutul Site-ului sau orice corespondenta expediata prin orice modalitate de catre Vanzatorul catre Clienti;
          - de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza Site-ul;
          - de a accesa sau de a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, Continutul expediat prin orice mijloc de catre Vanzator catre Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al Continutului.
            Vanzatorul isi rezerva dreptul de intreprinde orice masuri legale care se impun in astfel de situatii, incusiv de a formula plangere penala  impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) pus in opera astfel de actiuni.

 


17 PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL. COOKIES

 17.1 PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Va rugam sa parcurgeti Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.
17.2 FOLOSIREA COOKIE-URILOR
Va rugam sa parcurgeti Politica de Cookies, care face parte din prezentul Document.
 

18 CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, fara informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi in continuare responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale prevazute in Document.

 


19 FORTA MAJORA

Nici una din Parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului Partilor si care nu poate fi evitat.
Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
 

20 LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul Document este supus legii romane.
In cazul existentei unor neintelegeri intre Vanzator si Utilizator/Cumparator/Client se vor aplica prevederile prezentului Document – Termeni si Conditii Online
Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori/Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila. In cazul in care rezolvarea pe cale amiabila a acestor litigii nu va fi posibila intr-un termen de maximum 60 de zile de la debutul lor, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente de la sediul Vanzatorului.

 


21 DISPOZITII FINALE

Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea etc. Site-ului si/sau al oricarui Continut trimis de catre Vanzatorul Utilizatorului/Clientului/ prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.), Utilizatorul/Clientul/ se declara de acord cu si accepta prevederile acestui Document ("Termeni si Conditii").
21.2. Daca oricare dintre dispozitiile de mai sus va fi gasita nula, nevalida, nefunctionala, sau nelegala, indiferent de cauza, aceasta nu va afecta valabilitatea celorlalte prevederi ale Documentului.
21.3. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati prin e-mail pe adresa: astrid.deco@gmail.com.ro, unde/de unde veti un raspuns in cel mai scurt timp. Programul de functionare al serviciului de Suport Clienti este de Luni pana Vineri, in intervalul 10:00 -18:00, cu exceptia zilelor de Sarbatori Legale, asa cum sunt acestea stabilite de lege.